De Van Veldhuizen Stichting staat al vanaf haar bestaan voor een eerlijke kans voor alle kinderen om op te groeien in een gezonde en veilige omgeving. Juist daar waar draaglast en draagkracht uit balans zijn is deze eerlijke kans niet altijd aanwezig. Daar zet VVS op in, dat is het hogere doel.

Missie en Visie

Onze missie en visie geven weer waar wij voor staan en wat ons doel is. Het zet onze meerwaarde maar ook het belang voor het jonge kind en het gezinĀ in de juiste context.

Geschiedenis

De Van Veldhuizen Stichting werd in 1968 opgericht door dominee Van Veldhuizen. Voor die tijd was in Rotterdam al sociaal-medisch kinderdagverblijf Dikkertje Dap actief (sinds 1957). Anno nu biedt de Van Veldhuizen Stichting, opvoedondersteuning en Kinderopvang Plus voor 0-4 jaar op 5 locaties in de stad.

Partners

Zonder alle partners binnen Rotterdam die zich inzetten voor de kwetsbare groep kinderen en gezinnen waarvoor wij werken kunnen we niet bieden wat nodig is. Wij werken daarom veel samen met een groot aantal partijen en hebben met veel van hen een jarenlange samenwerkingsrelatie.

Partners

• Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.